Yale zbadało opinie Polaków

/Local/PL/infografika_badanie_Yale.jpg

Yale wraz z firmą MANDS, zajmującą się badaniami marketingowymi i opinii, przygotowała raport dotyczący najważniejszych dla Polaków kryteriów związanych z mieszkaniem i domem.

W analizie wykorzystano metodę CAWI, czyli badanie internetowe, w którym udział wzięło 500 respondentów w wieku od 26-60 lat. Jak wynika z raportu, Polacy są narodem, dla którego najistotniejsze jest bezpieczeństwo rodziny i bliskich. Takiej odpowiedzi udzieliło aż 70% ankietowanych. Co czwarta osoba biorąca udział w badaniu za ważne kryterium uznała komfort i wygodę użytkowania. Jest to istotny czynnik głównie dla mieszkańców miast powyżej 100 tys. i aglomeracji powyżej 500 tys. Zwolennikami przyjaznych warunków mieszkalnych są częściej mężczyźni (24%) i to właśnie oni podkreślają również znaczenie inteligentnych i nowoczesnych rozwiązań technologicznych (5%), a także systemów pomagających chronić dobra osobiste (4%). – Mężczyźni pomiędzy 30 a 50 rokiem życia są grupą, która charakteryzuje się zdecydowanie największą zależności pomiędzy poczuciem bezpieczeństwa a systemami ochrony i zabezpieczeń. To wartościowa informacja dla całej branży security – mówi Piotr Palewicz, Business Unit Manager DIY marki Yale.

Otrzymane wyniki dają istotną wiedzę dotyczącą poziomu świadomości polskich konsumentów oraz tego w na jakie aspekty powinniśmy zwrócić szczególną uwagę w dalszej komunikacji. Raport posłuży marce Yale w opracowywaniu nowych koncepcji rozwoju swojego brandu i lepszemu dotarciu do potencjalnych klientów.