ASSA ABLOY podsumowuje Tydzień Zrównoważonego Budownictwa

Wraz z początkiem października końca dobiegła tegoroczna odsłona World Green Building Week, obchodzonego w tym roku pod hasłem #OurHeroIsZero. W Polsce jej organizatorem oraz koordynatorem jest Polskie Stowarzyszenie Budownictwa Ekologicznego. Jako jego stały członek i firma, która od lat troszczy się o dostarczanie rozwiązań i usług przyjaznych środowisku, nie mogliśmy nie włączyć się w aktywną promocję idei budownictwa zrównoważonego i budynków zeroenergetycznych.

Krok 1 – edukować

W ramach tegorocznych obchodów Tygodnia Zrównoważonego Budownictwa ASSA ABLOY zrealizowała szereg akcji mających na celu zwiększenie świadomości klientów i swoich pracowników w zakresie zielonego budownictwa. Pierwszym etapem wdrażanych działań było przeprowadzenie szkolenia, w czasie którego uczestnicy mieli możliwość pogłębienia swojej wiedzy w temacie zrównoważonego budownictwa, Deklaracji Środowiskowych Produktów, certyfikacji budynków oraz obiektów zeroenergetycznych. Na zakończenie wykładu słuchacze poproszeni zostali o wypełnienie ankiety, mającej na celu weryfikację nowozdobytej wiedzy. Spośród nich już wkrótce wyłoniony zostanie zwycięzca, który w nagrodę otrzyma kamerę WiFi WIPC-303W od Yale Smart Living.

Krok 2 - komunikować

Jednym z elementów realizowanych w ramach World Green Building Week’u był także przeprowadzony przez ASSA ABLOY szeroki mailing dotyczący zrównoważonych zielonych produktów, dostępnych w ofercie firmy. Adresatami komunikatu byli zarówno aktualni klienci, którzy na co dzień korzystają z naszych rozwiązań, jak i architekci oraz potencjalni użytkownicy „zielonych” produktów. Także dla tej grupy odbiorców przygotowana została specjalna ankieta sprawdzająca wiedzę z zakresu zrównoważonego budownictwa. Na wyłonionego w ramach losowania zwycięzcę czekać będzie atrakcyjna nagroda w postaci inteligentnej wkładki ENTR z serii Yale Smart Living.

Krok 3 – postulować

Jakie wnioski rodzą się po zakończonym właśnie Tygodniu Zrównoważonego Budownictwa? Zielone produkty i zrównoważone budownictwo ekologiczne cieszą się coraz większym zainteresowaniem klientów i inwestorów. Rosnący poziom świadomości odbiorców nie powinien być jednak odbierany jako trend, który nie może ulec odwróceniu. Tym bardziej ważna staje się rola firm takich jak ASSA ABLOY, która nieustanie stara się edukować swoich klientów i buduje swój sukces w oparciu o strategię polegającą na: dostarczaniu produktów i usług przyjaznych środowisku, przestrzeganiu zasad etyki biznesu oraz realizacji idei społecznej odpowiedzialności.